Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: anspa
Категория: Забавление
Прочетен: 49946
Постинги: 31
Коментари: 12
Гласове: 147
Архив
Постинг
21.10.2007 15:27 - Псалми 18 глава
Автор: anspa Категория: Други   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
0



1 За първия певец. Псалом на Господния слуга Давид, който е говорил Господу думите на тая песен в деня, когато Господ го избавил от ръката на всичките му неприятели и от ръката на Саула. И рече: Любя Те, Господи, сило моя. image
2 Господ е скала моя, крепост моя и избавител мой, Бог мой, канара моя, на Когото се надявам, Щит мой, рога на избавлението ми и високата ми кула. image
3 Ще призова Господа, Който е достохвален; Така ще бъда избавен от неприятелите си. image
4 Връзките на смъртта ме окръжиха; Порои от беззаконие ме уплашиха. image
5 Връзките на преизподнята ме обвиха; Примките на смъртта ме стигнаха. image
6 В утеснението си призовах Господа. И към Бога мой викнах; От храма Си Той чу гласа ми, И викането ми пред Него стигна в ушите Му. image
7 Тогава се поклати и потресе земята; Основите на планините се разлюляха И поклатиха се, защото се разгневи Той. image
8 Дим се издигаше от ноздрите Му, И огън из устата Му поглъщаше; Въглища се разпалиха от Него. image
9 Той сведе небесата и слезе; И мрак бе под нозете Му. image
10 Възседна на херувим и летя; Летя на ветрени крила. image
11 Положи за Свое скривалище тъмнината, За покров около Си тъмните води, Гъстите въздушни облаци. image
12 От святкането пред Него Преминаха през облаците Му Град и огнени въглища. image
13 И гръмна Господ от небето, Всевишният даде гласа Си, Град и огнени въглища. image
14 И прати стрелите Си та ги разпръсна, Да! светкавици в изобилие та ги смути. image
15 Тогава се явиха коритата на водите, Откриха се основите на вселената От Твоето изобличение, Господи, От духането на дъха на ноздрите Ти. image
16 Прати от височината, взе ме, Извлече ме из големи води. image
17 Избави ме от силния ми неприятел, От ония, които ме мразеха; Защото бяха по-силни от мене. image
18 Стигнаха ме в деня на бедствието ми; Но Господ ми стана подпорка. image
19 И изведе ме на широко, Избави ме, защото имаше благоволение към мене. image
20 Въздаде ми Господ според правдата ми; Според чистотата на ръцете ми възнагради ме, image
21 Защото съм опазил пътищата Господни, И не съм се отклонил от Бога мой в нечестие. image
22 Защото всичките Му съдби са били пред мене, И от повеленията Му не съм се отдалечил. image
23 Непорочен бях пред Него, И опазих се от беззаконието си. image
24 Затова Господ ми въздаде според правдата ми, Според чистотата на ръцете ми пред очите Му. image
25 Към милостивия, Господи, милостив ще се явиш, Към непорочния, непорочен ще се явиш. image
26 Към чистия, чист ще се явиш, И към развратния, противен ще се явиш. image
27 Защото оскърбени люде Ти ще спасиш; А очи горделиви ще смириш. image
28 Защото Ти ще запалиш светилото ми; Господ Бог мой ще озари тъмнината ми. image
29 Защото чрез Тебе разбивам полк; Чрез Бога мой прескачам стена. image
30 Колкото за Бога, Неговият път е съвършен; Словото на Господа е опитано; Той е щит на всички, които уповават на Него. image
31 Защото кой е Бог освен Господа? И кой е канара, освен нашия Бог? image
32 Бог, Който ме препасва със сила, И прави съвършен пътя ми, image
33 Той прави нозете ми като нозете на елените, И ме поставя на високите ми места. image
34 Учи ръцете ми да воюват, Тъй щото мишците ми запъват меден лък. image
35 Ти си ми дал и щит на избавлението Си; Твоята десница ме е поддържала И Твоята благост ме е направила велик. image
36 Ти си разширил стъпките ми под мене; И нозете ми не се подхлъзнаха. image
37 Гоних неприятелите си и ги стигнах, И не се върнах, докато ги не довърших. image
38 Стрих ги, та не можаха да се подигнат; Паднаха под нозете ми. image
39 Защото си ме препасал със сила за бой; Повалил си под мене въставащите против мене. image
40 Сторил си да обърнат гръб към мене неприятелите ми, За да изтребя ония, които ме мразят. image
41 Извикаха, но нямаше избавител, Към Господа, но не ги послуша. image
42 Тогава ги стрих като прах пред вятъра; Изхвърлих ги като калта на пътищата. image
43 Ти си ме избавил и от съпротивленията на людете; Поставил си ме глава на народите: Народ, когото не познавах, слугува на мене, image
44 Щом чуха за мене, те ме и послушаха; Даже чужденците се преструваха, че ми се покоряват. image
45 Чужденците ослабнаха, И разтреперани излязоха из яките си скривалища. image
46 Жив е Господ, и благословена да бъде Канарата ми, И да се възвиси Бог на избавлението ми, image
47 Бог, Който мъздовъздава за мене, И покорява под мене племена, image
48 Който ме избавя от неприятелите ми. Да! Ти ме възвишаваш над въставащите против мене, Избавяш ме от насилника. image
49 Затова ще Те хваля, Господи, между народите, И на името Ти ще пея. image
50 Ти си, който даваш велико избавление на царя Си, И показваш милосърдие към помазаника Си, Към Давида и към потомството му до века.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене